Tuesday 21 June 2011

Pencuri yang agak kurang ajar

Assalamualaikum & Hye guys...


Hari ni pagi-pagi aku datang ofis dengan keadaan yang membengangkan.Ni sume gara-gara manusia yang miskin harta,pastu miskin ilmu.Kurang ajar punye olang.Boleh pulak dia curi meter air kat tingkat bawah ofis aku nih.Even takde kaitan ngan ofis aku tapi benda ni menjejaskan.Dan-dan paip tu dekat tangga nak naik ofis aku, pastu air memancut-mancut sampai 2 3 anak tangga.Camne customer aku nak naik,sakit jiwa aku dengan manusia yang tak bertamadun ni.Kalau 1 meter je dia curik takpe tapi hampir sume meter kat sume kedai bawah ni dia curik!Kurang ajar la tu kan!

Ha..ni bukti dia.Kalau tak silap meter dia kan kena curi.

Aku baru je dapat call SYABAS.Dari pagi pukul 8.15 aku call tak dapat,last-last pukul 9.15 tadi baru dapat.Geram je aku,tapi mungkinla diorang masuk kerja kul 9.00 kan.Tak boleh nak salah kan dorang.Lantaklah! Cian aku tengok auntie-auntie ngan uncle-uncle kedai bawah ni.Gambar atas tu kira ok la 1 meter je hilang,yang lain ada sampai 2 3 yang hilang,korang bayang la air dia memancut camne.Kejam la pencuri tu.Dahla mencuri,menyusahkan orang pulak tu.Geram je aku,yang SYABAS ni bila ntah nak datang.
.
.
.
(Smiley geram camne?aku tak tahu la.Hahaha)

No comments:

Yang sayang Eyka, :P