Thursday 23 June 2011

K-Pop Fever

Assalamualaikum & Hye sayang...

Heeee.... Aku ni manjang tersengih je kan.Actually,hari ni sebenarnya not in a gud mood.So,my smiley should be like dis, lalala...Eyka dah merepek.Ok la guys,sebenarnya K-Pop fever ni dah lama bertandang kat Malaysia ni.Aku pun dari sekolah menengah dulu dah layan cerita Korea ni kat TV dulu.Kalau tak silap 8TV kot yang selalu tayangkan citer korea.

Aku ni ada habit yang patut kena buang.Sebab buruk sangat habit aku,hahaha.Teruk! Aku kalau dah dapat tengok cite korea,takpun dapat novel cinta-cintun ni sampai tak tidur malam aku semata-mata melayan benda alah ni.Budak rumah aku pun dah faham sangat ngan pangai aku.Huhu,final exam pun boleh aku layan cite korea ni.Sebab baru dapat kan,keterujaan aku lain macam.Dalam 1 malam aku berjaya abiskan 1 cerita korea ni.Hamek kau,kalau suh study memang tak la kan.Kim salam yo la.

Cite ni la yang aku abiskan dalam masa 1 malam je babe!

Sayang-sayang yang bukan addict ngan cite korea ni mesti dalam hati korang berkata-kata,"Eleh..ape sangat la abiskan filem 1 malam.Tu pun nak kecoh,cik Eyka gonjeng ni".Hahaha..masalahnya korang tak tau berapa banyak episod cite korea ni.Memang kopak wo! Dahla time tu ngah final kan.Naseb baik la result aku boleh tahan.Kalau tak tahan memang aku campak sume dalam tong sampah.

Korang paling suke cerita korea ape weh?cam budak-budak pulak gaya aku menanye ni.Hahaha! Elok mood aku macam hampeh pagi tadi,cerita pasal korea ni terus kacau bilau jiwa raga.Jom aku bagi korang tengok (tengok poster je) antara cerita-cerita korea yang aku suka gilerz tengok.Lobih 456 juta kali dah aku ulang tengok.(kalau ada yang caya aku cakap ni,tak tau la..korang antara yang paling lurus dalam dunia).









 Hahaha..hamek kau,ni entri paling panjang sebab aku malas nak susun gambar ni elok-elok.Biar la diorang macam tu.Ni suku je tau,bersepah lagi.Korang yang addict jugak ngan citer korea ni cuba la tengok online. Macam aku kan,malas aku nak beli DvD/Cd/Vcd dia,aku tengok online je kat www.mysoju.com.

.
.
.
Yowza









No comments:

Yang sayang Eyka, :P