Sunday, 26 June 2011

Nak jugak!

Assalamualaikum & Hye sayang...


Tak kira! Nak jugak kete Myvi ni.Sangat-sangat shantek ok.Nak jugak,nak jugak!

Macam mintak penampar je aku ni kan.Tapi teringin la bila tengok Myvi ni.Aduhai la.Cantek la.Kaler pun sweet je walaupun aku tak minat purple.Sape nak belikan untuk Eyka??

Motif?Hehe..tak dapat Myvi nak Kelisa Putih ni jadi la.Favourite tau.Bila la boleh dapat..

Waaa...aku kenapa ari ni?Aku sebenarnya nak sangat pakai kete ni.Tak kisah la kalau taknak belikan,aku tekad nak carik sendiri.Penatla weh balik kampung naik bas,pergi keje pinjam kenderaan orang.K,fine! Chaiyok,chaiyok! Eyka.Mesti boleh punya.


.
.
Making A Wish

2 comments:

Finaz Jaafar said...

aku lesen pn xda..lalala

Mr Lonely said...

nice blog... have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

Yang sayang Eyka, :P

Kalau susah,sayang Eyka pakai e-mail je