Thursday 7 July 2011

Hujung minggu di kampung

Assalamualaikum & Hye guys...


Minggu ni dah nak jumpa penghujungnya,aku baru nak update pasal hujung minggu yang dah berhari-hari lepas.Rasa macam nak lempang tak jari-jari aku yang pemalas sangat nih?hahaha...Rasanya korang-korang dah tau kan aku keje kat Klang tapi kampung aku kat N9.So,memang jarang la aku balik,bile balik macam-macam aktiviti aku.

Cuti dua hari macam cuti 2 tahun,hehehe.Dikesempatan cuti ini,aku mengambil peluang untuk melawat sahabat kesayangan aku yang telah dimasukkan ke hospital akibat sakit apa ntah.(Ayat skema betul,memang minta penampar aku nih) Dah alang-alang nak melawat dia,kitorang pun kasi plan ramai-ramai gegar bilik wad tu.Manjang kono marah yo la ngan misi.

Terserlah kekecikkan aku kan?hahaha..Dalam kete otw pegi hospital wif Debab n Dyra(drive)

Seronok gilerz dapat jumpa dengan dorang,rindu bangat seyh! Jumpa-jumpa jer tergelak-gelak.Sakit perut aku,huhu..Dekat hospital pun tergelak-gelak,dahla melawat orang.Takde adap la budak ni,huhu.

My sayunksss...rindu dorang,ada sorang cicir ni.Akak mane akak?

Ramai lagi belakang-belakang tu yang follow tapi maaf la ye line agak slow,tak dapat nak upload pic korang sekali.Lepas dah puas lepaking ngan my sayang-sayang balik rumah aku pun menggedik tak reti penat nak buat kek.Dahla penimbang takde,main campak-campak je.Hahaha,teruk betol aku ni kan.So,ni la hasilnya kek tiramisu campak-campak je,huhu.


Kek orang malas memang macam ni,maaf la ye.Hahaha,disebabkan timbang takde jadi cair plak topping dia,lantak la janji buley makan.cair-cair pun kejap je dah licin.

.
.
.
^_^
♥♥♥ 

No comments:

Yang sayang Eyka, :P