Tuesday 12 June 2012

9 June with 1001 Memory

Assalamualaikum & Hye Guys....

Hmmm...sempena public holiday ari ni,haha..Public holidayla sangat padahal malas nak g keje,hehe..Punya la penat kan so hari ni di petang hari yang sangat membocankan,saya cik Nur Atikah teringin nak update belog saya.(Mesti koang rase nak lempang je kan,wuek..hahahah!)

Kenapa erk aku tulis 9 June bagi 1001 kenangan?Dahla nombor santek je kan. First sekali 9 June ni adalah tarikh sayang saya,cik Noor Haryati Idris pergi tinggalkan kami buat selamanya. Al-Fatihah untuk dia. Dah lama tak pegi jenguk dia. Dah genap 3 tahun dia pergi,rasa cam baru semalam je. Nanti aku ada masa aku pergi jenguk ko k sayang.Doakan kehidupan aku semakin baik,doakan aku dapat kawan baik cam ko. Sumpah,memang takkan sape dapat ganti awak.. T-T R.I.N.D.U

K,ksat air mata,hembus hingus abis-abis..(yerk! haha)..Memory lain tontu la wedding along! En. Afix Jailani and his wife, Puan Afikah Zurien.. Puan tu,hehe...Congrate 2 along and pyka,eh..kak pyka,sungguh len macam ok, tunggu t ade anak panggil mak long je la..haha,Diorang akad nikah 2hb 6 hari tu tapi majlis kat sini buat 9 ngan 10hb 6..Semoga perkahwinan dorang kekal bahagia hingga hujung nyawa,sampai anak cucu..Amin...

Sempoi plak pengantin nih,aish....

Last sekali tarikh 9 June ni besday kakak chayunk aku, Kak Nani..Sorry aku tak wish sebab busy ngan wedding along nih,adiah pun tak beli..cukup la kek resipi rahsia tu kan2..hahaha,Smoga ko cepat kawin kak,hahaha..
Disebabkan ni belog aku,ko nye muke masuk sipi2 jadi la...hahaha,maaf ya bukk!

Ok,abis sudah..eh,1 lagi..arini,12 June besday dax mucuk Qaseh Nur Aisyah..Semoga dia jadi budak comey,sehat sentiasa and jadi anak yang solehah..dengar cakap mama ngan papa tau..Dah besar t jangan jadi dak noty..T awak dah besar akak tunjukkan belog akak yang famous amos ni,hahaha...(sabar ye korang, layan je otak senteng aku ni)

Ni la dax mucuk saya... 









No comments:

Yang sayang Eyka, :P